۶ پاسخ

برا منمممم🫠 هرچند اولیه ولی فکر میکردم دیگ الانا باید بزنه بیرون

حتما بچه اولته منم همینجور بودم الان دومی باردارم انگار ۹ ماهه شکم دارم

حس میکنم بچه میاد بالاتر جاش بازتره😂

منم همینطورم اتفاقا دیشب داشتم ب شوهرم میگفتم چرا شکمم اینقد کوچیکه چرا هیچی پیدا نیس اصن چرا عادی راه میرم چرا راحت میتونم خم شم راحت میتونم پاشم 😅اصن هیچکی نمیفهمه باردارم 😑

وای منم همین حسو دارم شکمم کوچیکه انگار

حتما نفخ بوده

سوال های مرتبط

مامان نی نی ♡ مامان نی نی ♡ هفته بیست‌وششم بارداری