برا منمممم🫠 هرچند اولیه ولی فکر میکردم دیگ الانا باید بزنه بیرون
حتما بچه اولته منم همینجور بودم الان دومی باردارم انگار ۹ ماهه شکم دارم
حس میکنم بچه میاد بالاتر جاش بازتره😂
منم همینطورم اتفاقا دیشب داشتم ب شوهرم میگفتم چرا شکمم اینقد کوچیکه چرا هیچی پیدا نیس اصن چرا عادی راه میرم چرا راحت میتونم خم شم راحت میتونم پاشم 😅اصن هیچکی نمیفهمه باردارم 😑
وای منم همین حسو دارم شکمم کوچیکه انگار
حتما نفخ بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.