۲ پاسخ

یا چشمش سرما خورده یا مجرای اشکش بسته اس
ببرش دکتر نشون بده

دخترم ازوقتی بدنیا اومده ی چشمش همش قی میکنه نمیدونم چیکار کنم هرچی قطره و پماد میزنمم فایده نداره

سوال های مرتبط