کیا مثل من حس میکنن شکمشون داره پاره میشه🥲

۶ پاسخ

هنوز زوده واسه این حسا😂

من ک اصلا شکم ندارم😂😕

من چون خودمم تپلم احساس میکنم الانه شکمم بترکع

اره من دسشویی رفتن برام خیلی سخت شده

من 🥲

مخصوص قسمت پهلوها

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان بهشت👼🏻 مامان بهشت👼🏻 ۵ ماهگی