۹ پاسخ

شوهر من عمل کرد دکتر گفت بعد ۳ماه جواب میگیرین همون ۳ماه شد ک من خداروشکر باردارشدم

یک سال و نیم هنوز منتظر

عزیزم از ازپایش اسپرم سر در میاری بفرستم ازمایش بد عملش؟

انشالله بسلامتی

منم 🥹🥹🥹

منم شوهرم باید عمل کنه

8 ماه و هنو خبری نیس

ماهم ۵ ماهه ولی هنوز باردار نشدم🥺

داداشم بعد 2 سال نتیجه گرفت

سوال های مرتبط

مامان نی نی مینی 🪺🍒 مامان نی نی مینی 🪺🍒 هفته شانزدهم بارداری