پریود شدم بچه ها لعنت بهش خیلی ناراحتم

۳ پاسخ

اینکه رها کنی بش فک نکنی نتیجه میده غصه دادن ب خودت اصن کار درستی نیس ماهمه شرایط همو داریم همو درک میکنیم ولی از خدا بارداری سالم بخواه عزیزم

ناراحتی نداره اصلا ماه بعد قوی تر پر قدرت تر 💪🏻✔️

عزیزم
ایشالله ماه بعد خبر بارداریت میدی بهمون✨

سوال های مرتبط

مامان قلبم❤️ مامان قلبم❤️ هفته هجدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری