۳ پاسخ

عزیزم ان تی جوابش عالی خدا رو شکر
واس منم همین بود
پایین نوشته بخاطر غلظت کم دوباره ارزیابی بشه ک اونم دکتر من گفت هیچی نیس

سلام گلم عالیه مشکلی نیس

هیچ مشکلی نداره و همه چی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آرتان قلب من🫀 مامان آرتان قلب من🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان زهرام و معجزه💙 مامان زهرام و معجزه💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان قند عسل 🍒🧸 مامان قند عسل 🍒🧸 ۵ ماهگی
مامان هدیه امام اول👶 مامان هدیه امام اول👶 هفته دوازدهم بارداری