سلام دوستان جواب انتی میشه بهم بگین

تصویر
۱۰ پاسخ

نرمال هست فقط هماتوم داری

هماتوم داری شیاف بزار

ممنون عزیزم باشه استراحت میکنم

عزیزم طول سرویکست کمه منم همین عدد بود دکتر گفت باید استراحت کنی. پله بالا و پایین نرو پیاده روی نکن بیشتر از پنج دقیقه سرپا نمون و فعلا تا سونوی مجدد رابطه نداشته باش. بعد سه یا چهار هفته سونوی طول سرویکست رو تکرار کن

مراقب طول سرویکست باش.

این الان خطرناکه طول سرویکست که کمه نرمال چند میشه

هماتومم داری خیلی استراحت کن

طول سرویکس سی بوده خودش هم نوشته یک ماه بعد چک بشه باید ماه اینده یا توی انومالی صدرصد چک بشه

یه هماتوم داری و طول سرویکست کمه باید استراحت کنی
فک کنم عدد انتی هم نرماله

خوبه خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دخترکم مامان دخترکم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان قند عسل 🍒🧸 مامان قند عسل 🍒🧸 ۵ ماهگی
مامان 💖نخودی  💖 مامان 💖نخودی 💖 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💖نخودی  💖 مامان 💖نخودی 💖 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان خرسی🧸 مامان خرسی🧸 هفته شانزدهم بارداری