سلام خانما بنظرتون جنین منه دخمله یا پسر

تصویر
۲۰ پاسخ

برای سلامتی و فرج مولامون مهدی ارواحنافداه و همه ی کسانی که نینی ندارن
و نی نی دارن دعا کنید تا ان شاالله بچه هامون صحیح و سالم و صالح باشن و بشن یار امام زمان ارواحنافداه😘😘♥️🌸🌷😍

حسم میگه پسره

دخترررررر

دختر فک کنم

دختره

کلش کپی دختر منه

چند هفته بود رفتی انومالی

خدا حفظش کنه برات عزیزم

خب چیه

نگفت بهت

رفتی ان تی ؟

این خوشگل خانوم به دخمل میخوره

پسره

ای خدا لباشو ببین😄
خدا حفظش کنه

دخمله خانما🥰

انومالی رفتی عزیزم؟

دختر

پسره

نگفت بهت؟

دختر فک کنم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۱ ماهگی
مامان همتا و همراز مامان همتا و همراز ۴ ماهگی
مامان یسنا ومحمد جواد مامان یسنا ومحمد جواد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان امیرعلی پسر مامان امیرعلی پسر هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ساحل مامان ساحل هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دختر مامان دختر هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نیاراو محمد مامان نیاراو محمد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته بیست‌ویکم بارداری