درد پریودی دارم تو این هفته طبیعیه؟

۶ پاسخ

منم‌اینجورم الانم دارم

اره من تا الان بعضی وقتا هم میاد سراغم

اگه با استراحت کردن خوب بشه طبیعیه

دکتر من گفت درد پریودی خوب نیست البته من سرویکسم پایینه

اره عزیزم طبیعی هفتت بره بالابهترمیشی
توبارداری همه چیز جز شاخ دراوردن خاهر طبیعیه😅😅😅

من هفته پیش داشتم

دکتر میگه نباید داشت

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسرم 🩵 مامان پسرم 🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیلا و تو راهی مامان نیلا و تو راهی هفته بیست‌وهفتم بارداری