خانما چجوری از ویپاد برای اولین بار تسهیلات گرفتین؟

۱ پاسخ

فکر کنم میری قسمت تسهیلات از ی تومان تا ۴۰تومان بعد ارزیابی میشی اگر چک برگشتی یا قسط عقب افتاده نداشته باشی بهت میدن فکر کنم البته دقیق نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان جوجه پاییزی مامان جوجه پاییزی هفته بیستم بارداری