تبش با دارو ۳۸ هست 😢

۳ پاسخ

اگه پایین نیاد باید ببری بیمارستان حتما

پیاز قاچ کن بزاد کف پاش جورا ب بپوشون حلقه حلقه کن اب سیبم براتب خوبه

پروفن تبشو نمیاره پایین؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱ سالگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱ سالگی
مامان آناشید🥑 مامان آناشید🥑 ۱۲ ماهگی