خانما قند ناشتا ۱۰۶ زیاده؟

۱۴ پاسخ

آره من ۷۵ بود

اره فک کنم من ۶۳ بود

اره زیاده

منم ۱۰۴ هستم فعلا گفت با تغذیه .سعی کن بیاد پایین

عزیزم نان جو بخور می تونی بقیه نان ها رو نخور غذات رو کم بخور و تعداد دفعاتش رو زیاد کن میوه هم پرتقال و خیار و سیب بخور برنج رو 3 بار در هفته اونم 12 تا 15 قاشق بخور و وقتی آش می خوری کنارش یه تکه گوشت مرغ هم بخور
گردو بادام و پسته هم بخور

من ۹۴ بم گفتن لب مرزه

اره..

قند من ۹۷ بود قرص داد
قرص بخوری اوکیه میشه نترس
شبا روی شکمت روغن زیتون بمال

بله زیاده
بری دکتر بهت قرص میده

اره عزیزم ..باید نهایتش تا ۹۰ باشه

اره زیاده

اره عزیزم منم ۱۰۴ هستم دکترم دیابتم گفته باید انسولی بزنی شماهم رعایت نکنی نیاری پایین باید انسولی بزنی خیلی پیگیر این قضیه باش

اره عزیزم زیاد مال من۱۰۸بود شبی یه متفورمین میخورم
باید زیر۹۰باشه فکرکنم برای بارداری

اره بالای 95 دیابت بارداری محسوب میشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جانان خانوم 🩷 مامان جانان خانوم 🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه خانم😍 مامان پناه خانم😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دردونه مامان دردونه ۳ ماهگی