بچهافلافل بده تو بارداری؟؟

۱۳ پاسخ

ن زیاد نخوده دیگ بخور خیلی خوشمزس من ماهی دوتا میخورم از اول بارداریم😐😂

بدلیل نفخ میکنی میگن زیاد نخوری بهتره

من ک خیلی هوس میکنم خیلی هم میخورم...
سوسیس کالباس لب نزدم تو بارداری
اما فلافل خوردم تا دلت بخواد😍😍

نه خوبه نخود مفیده فقط زیاد تند نباشه

من چند بار خوردم باد معده گرفتم تا صبح پدرم قشنگ در اومد

من خیلی خوردم

من خیلی خوردم

چیزای تندمیگن بچه روسیاه میکنه

نه چرا بد باشه؟ فقط نخود نفاخه و فلاقل تنده به زیاد نخور که معدت اذیت نشه

نه خوبه بخاطر نخودی که داری فیبرش بالاس
اگه تو خونه بتونی درست کنی خیلی بهتره چون تو روغن کمتر سرخ میکنی تند بودنشم کمتره

نه نخود که میگن خوبه

نه بابا چرا بد باشه فقط تند نباشه

من خیلی خوردم

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۷ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان دخمل کوچولوم💗 مامان دخمل کوچولوم💗 ۱ ماهگی
مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۷ ماهگی
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا ۵ ماهگی
مامان عروسک 🩷 مامان عروسک 🩷 ۱ ماهگی
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرهای گلم💖 مامان پسرهای گلم💖 ۲ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣🐥 مامان جوجه کوچولو🐣🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان قلب من مامان قلب من هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ارسلان وتودلی مامان ارسلان وتودلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌ودوم بارداری