کیا اینروزا استفراغ میکنن؟😕روزی چند بار؟

۷ پاسخ

من کلا بی میلم به غذا

سلامدخوبین

منم همش حالت تهوع دارم تا بالا نیارم معده آروم نمیشه معده ام خالی چیزی نمیتونم بخورم همش عوق

من بدبخت خیلی🥹🥹

من دیگ هفت یا هشت بارو بالا میارم

من معمولا صبح زود یا قبل صبحونه یا بعدش

عزیزم قرص دمیترون بخور خوب میشی

سوال های مرتبط

مامان الوین و سوین مامان الوین و سوین هفته چهاردهم بارداری