۱۰ پاسخ

هر روز برو دوش بگیر شده روزی دوبار و با شامپو بچه بشور خشک کن بیا بیرون سشوار بکش دیدی بهتر نشد دود عنبرنسا بده چزک و عفونتو خشک می‌کنه اصلاا نشین زیاد چون شکمت میوفته روی بخیه ها عرق می‌کنه الانم هوا گرم شده نباید اون قسمت مرطوب باشه دراز بکش ب پشت دامن پات کن بزار قشنگ هوا بخوره

انگار عفونت کرده

خیلی بد زده

ج بدبخیه زده

طبیعی یا سزاریان

الان این سزارینه ؟

عفونت کرده انگاری چرک خشک‌کن بخور

بهت قرص اناهیل و سفیکسیم ندادن مگه

اره انگار عفونته

این جوری شده

تصویر

سوال های مرتبط