بچه ۴ونیم ماهتون چقد شیرخشک میخوره ؟

۳ پاسخ

من دخترم ٣ ساعتي ٩٠ سي سي ميخوره فك كنم كم باشه

برا منم دخترم ۳تا میخوره بعضی وقت ۴پیمانه نمیدونم کمه یانه

هردوساعت یا دوساعت و نیم ۶۰ تا چون ۹۰ تا بدم بالا میاره و اگر دیدم ۶۰ تا سیرش نکرد ۱۰ دقیقه با پستونک میزارم استراحت کنه بعد دوباره ۳۰ تا بهش میدم

سوال های مرتبط

مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی
مامان ماهلین♡شاهوین مامان ماهلین♡شاهوین ۳ ماهگی