قرص سرماخوردگی تو شیردهی میشه خورد؟

۵ پاسخ

والا من شنیدم کدئین بده واسه بچه دکتر داروخانه میگه فقط استا ساده

آره اتفاقا برای بچه هم خوبه سرما نمیخوره ازت

آره داروخانه شوهرم پرسیده بود داده بود بهش مریض بودم

من رفتم دتروخونه ازدکترش پرسیدم پرسیدم اموکسی گقت میشه خوردداذ بهت ا

استامینوفن بخور

سوال های مرتبط

مامان 💜آوینا💜 مامان 💜آوینا💜 ۱۱ ماهگی
مامان نـیـکـان🧸🫧 مامان نـیـکـان🧸🫧 ۸ ماهگی
مامان آراد و دلانا مامان آراد و دلانا ۱۵ ماهگی