خانما تو شیردهی میشه قرص سرما خوردگی خورد

۳ پاسخ

نه ضرر داره من سرما خوردم رفتم دکتر فقط آمپول زدن تو سرم بهم زدن گفت نمی تونی قرص بخوری راحت سه هفته طول کشید تا خوب شم

استامینوفن ساده بدون کدوئین

دمنوش درست کن بخور

سوال های مرتبط

مامان نـیـکـان🧸🫧 مامان نـیـکـان🧸🫧 ۸ ماهگی
مامان آراد و دلانا مامان آراد و دلانا ۱۵ ماهگی