۲ پاسخ

عزیزم هیچ قرصی بدون تجویز دکتر نخور تنها قرصی ک مجازه فقط همون استامینوفن ساده هستش

نه عزیزم منم سرما خوردم شدید ولی دکتر گفت اصلا نباید بخوری
استامینوفن میتونی ولی

سوال های مرتبط

مامان نـیـکـان🧸🫧 مامان نـیـکـان🧸🫧 ۸ ماهگی
مامان آراد و دلانا مامان آراد و دلانا ۱۵ ماهگی