خانوما تو دوره شیردهی میشه قرص استامینوفن ساده خورد؟

۱۰ پاسخ

بله میشه

اره میشه

چیکار کنم بنظرتون؟؟؟

من نی نیم دنیا نیومد همچنان هیچ دردی هم ندارم

من ک نوافن مبخوردم

بچه همش میخوابه متاسفانه

بله میشه

آره .

بله من میخورم

تو بارداری که میشه خورد واسه همین بنظرم تو شیردهی که اشکال نداشته باشه

سوال های مرتبط

مامان مامان حُسنا ❤️ مامان مامان حُسنا ❤️ ۳ ماهگی
مامان کـوهیـــار👑🩵 مامان کـوهیـــار👑🩵 ۱۰ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان آراد و دلانا مامان آراد و دلانا ۱۵ ماهگی