باقالی میشه تو دوره شیردهی خورد؟؟؟؟

۲ پاسخ

نه باعث نفخ و دل‌درد نوزاد میشه

مگه کم خون نیستی من مینورم باقالی نمیخورم چطور بشه تو زمستون در حد دو تا دونه بخورم

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسلا مامان شیرین عسلا ۱۴ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان سلمان جون 🐣 مامان سلمان جون 🐣 ۲ ماهگی
مامان رادین جونی مامان رادین جونی روزهای ابتدایی تولد