سلام
خانوما میشه تو شیردهی باقالی خورد؟

۳ پاسخ

نفخ داره وبچه نباید فاویسم باشه

نه عزیزم نخووور

نهههه خیلی نفخ داره

سوال های مرتبط

مامان کـوهیـــار👑🩵 مامان کـوهیـــار👑🩵 ۱۰ ماهگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🤍 مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🤍 ۱۵ ماهگی
مامان علیسان جانم🩵👶🏻 مامان علیسان جانم🩵👶🏻 ۸ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۴ ماهگی
مامان مهلا و مهدیار مامان مهلا و مهدیار ۳ ماهگی
مامان فسقلی🩵👶🏻 مامان فسقلی🩵👶🏻 ۱۴ ماهگی
مامان آراد و دلانا مامان آراد و دلانا ۱۵ ماهگی