خانوما تو شیردهی میشه بستنی خورد؟؟

۶ پاسخ

آره عزیزم برای اینکه شیرت زیادشه میگن بستنی بخوری خیلی خوبه

منکه خوردم متاسفانه

اره عزیزم منم تو بارداری هم زیاد میخوردم الانم تقریبا یک روز درمیون میخورم اولا تازه زایمان کردم هوا گرم بود هرروز میخوردم

اگه نی نی حساسیت ب پروتئین گاوی نداره بله

چیزی سرد واسه زنی که تازه زایمان کرده خوب نیست

میگن خیلی خوبه بستنی

سوال های مرتبط

مامان پناه✨️ مامان پناه✨️ ۳ ماهگی
مامان دوتاپرنسس مامان دوتاپرنسس ۱۲ ماهگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🤍 مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🤍 ۱۵ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۴ ماهگی
مامان مهلا و مهدیار مامان مهلا و مهدیار ۳ ماهگی
مامان فسقلی🩵👶🏻 مامان فسقلی🩵👶🏻 ۱۴ ماهگی
مامان هانا جونم مامان هانا جونم ۲ ماهگی