۵ پاسخ

من دوسه بار خوردم چیزی نمیشه

اگه شیر خودتو میدی ممکنه بچه اذیت شه بستنی جز لبنیاته

ن گلی

من که همه‌چیز میخورم بعدش بچم دهنمو سرویس میکنه😭💔🤦🏻‍♀️امروز قورمه سبزی خوردم تا الان بچم گریه میکرد

چرا باید بد باشه🙄

سوال های مرتبط

مامان علیسان جانم🩵👶🏻 مامان علیسان جانم🩵👶🏻 ۸ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۴ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان فردوس وفرشته🩷 مامان فردوس وفرشته🩷 ۵ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی