خانوما ترشی اب گوجه تو شیردهی بده بخورم

۴ پاسخ

سرکه تند دستشویی میکنن اسید داره میسوزن

نمیدونم شاید چون چیزای نفخ دار توشه. بعد رو مزه شیر هم تاثیر میزاره من ک تا ۴۰ روزگی کامل رعایت میکنم بعد کم کم شروع میکنم ک بچه عادت کنه اذیت نشه

من میخورم

من شنیدم ترشی خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان Sobhan👶🐥🐾 مامان Sobhan👶🐥🐾 ۱۶ ماهگی
مامان لارا🧜‍♀️ مامان لارا🧜‍♀️ ۵ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی