خانوما باقالی میشه خورد شیر خودمو میدم

۲ پاسخ

بعدش عرق نعناع بخور

اره من خوردم ولی کم بخور چون نفخ داره

سوال های مرتبط

مامان دلی ❤️ مامان دلی ❤️ ۱۶ ماهگی
مامان سهند مامان سهند ۶ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی