۴ پاسخ

اگه باقلایی یا فاویسم نیست اشکال ندارع فقط بعدش یا فلفل سیاه بریزی روی آب سرد بخور یا چای نبات

بخور بعدش یه کوچولو گرمی مثله دوتا دونا خرما یا عرق نعنا بخور

نه من میخورم

سردیه دیگه. اسیر شدیم🤧

سوال های مرتبط

مامان دلی ❤️ مامان دلی ❤️ ۱۶ ماهگی