من که تا دو سه سالگیش هم نزدیک بچه م نمیارم با اینکه باقلایی نیست ولی ریسکه
نه نخور ماهش کمه گناه داره
وقتی نیست میتونی بخوری
پسر اولم بود نخوردم
خدا خدا میکردم دومی نباشه دلی از عزا در بیارم
چرا میگن نخورید من ک خوردم
من خوردم
اگه دل درد نمیگیره بخور نوش جان
نه نوش جونت🥹منم یادکن😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.