۷ پاسخ

من که تا دو سه سالگیش هم نزدیک بچه م نمیارم با اینکه باقلایی نیست ولی ریسکه

نه نخور ماهش کمه گناه داره

وقتی نیست میتونی بخوری
پسر اولم بود نخوردم
خدا خدا میکردم دومی نباشه دلی از عزا در بیارم

چرا میگن نخورید من ک خوردم

من خوردم

اگه دل درد نمیگیره بخور نوش جان

نه نوش جونت🥹منم یادکن😂

سوال های مرتبط

مامان وریا مامان وریا ۴ ماهگی
مامان هِلِنا🦋پَناه مامان هِلِنا🦋پَناه ۸ ماهگی