خانما تو شیردهی میشه باقالی خورد؟؟؟

۵ پاسخ

کم بخوربعدش خرماوگرمی بخور

من میخورم

اگه بچت کولیک داره نخوری بهتر البته من از دوماهگی به بعد همچیز می‌خوردم اونیم ک نفخ داشت یا نعنا دم میکردم یا چایی نبات روش می‌خوردم

سردیه نخور

فک کنم نفخ داره مث لوبیا

سوال های مرتبط

مامان 𝑺𝒂𝒎𝒆𝒏🌱 مامان 𝑺𝒂𝒎𝒆𝒏🌱 ۱۵ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۵ ماهگی
مامان tiamis 🧸🍯 مامان tiamis 🧸🍯 ۱۳ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۹ ماهگی
مامان داداشیا 👬💙 مامان داداشیا 👬💙 ۱۴ ماهگی