مامانا تو شیردهی باقالی میشه خورد؟

۳ پاسخ

اگه باقله ای نبوده مشکلی نیس

میگن ک حبوبات خوب نیست نفاخه

والا من خوردم مگه مشکلی داره؟ 😐

سوال های مرتبط

مامان 🄳🄾🅁🅂🄰 مامان 🄳🄾🅁🅂🄰 ۱۶ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۹ ماهگی
مامان آراد❤️ مامان آراد❤️ ۱۷ ماهگی