خانما تو شیردهی میشه نوشابه خورد؟

۶ پاسخ

عیبی برای شیر نداره هرچند میگن کافئین داره اما برای خودت بده پوکی استخوان میگیری

من ک میخورم

من میخورم ولی کم

من میخورم گاهی

نوشابه رو نمی‌دونم من دلستر گازشو یه کوچولو میگیرم میخورم شیر افزا هم هست خوبه

زیاد نخور

سوال های مرتبط

مامان 𝑺𝒂𝒎𝒆𝒏🌱 مامان 𝑺𝒂𝒎𝒆𝒏🌱 ۱۵ ماهگی
مامان tiamis 🧸🍯 مامان tiamis 🧸🍯 ۱۳ ماهگی
مامان داداشیا 👬💙 مامان داداشیا 👬💙 ۱۴ ماهگی
مامان توراهی💙🩵 مامان توراهی💙🩵 ۱۰ ماهگی