۴ پاسخ

کلا چیزایی که نگهداره دارند رو بهتره نخوری ، نوشابه هم چون قندش خیلی بالاست باعث افزایش قند بچه هم میشه

چرا گلم داره‌سعی کن خیلی کم بخوری

من میخورم بعدش عرق نعنا میخورم

دلدردش میکنه🫠

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۴ ماهگی
مامان 💙 آرمان💙 مامان 💙 آرمان💙 ۱۵ ماهگی