مامانا نوشابه تو دوران شیردهی ضرر داره ؟چرا؟

۳ پاسخ

شیرت رو نفاخ میکنه من ی مدت دلستر میخوردم بچم ی جیغ بود قطع کردم خوب شد

عههه 🫠ولی من میخوورم 🫢

باد و گاز های شکمم زیاد میکنه بچه اذیت میشه

سوال های مرتبط

مامان مو طلایی🐣 مامان مو طلایی🐣 ۱۱ ماهگی