نوشابه تو دوران شیردهی مضر هست؟

۱۰ پاسخ

نبابا من که همش میخورم خداروشکر بچم اصلا واکنشی نسبت بهش نشون نمیده

اره نفخ میاره

من خیلی میخوردم نمیدونستم ضرر داره بعد ک فهمیدم نخوردم دیگه

من که میخورم

من که میخورم😂

دلستر بخور گازشو کمتر کن برای شیر خوبه

من میخورم ولی دیر به دیر

کم بخور هفته ای یه بار

من ک میخورم عزیزم میگن بده ولی خب میخورم😂😐

نخوری بهتره واسه بچه بده

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان حامی ۴ ماهگی
مامان محمد برهان مامان محمد برهان ۹ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۴ ماهگی