نبابا من که همش میخورم خداروشکر بچم اصلا واکنشی نسبت بهش نشون نمیده
اره نفخ میاره
من خیلی میخوردم نمیدونستم ضرر داره بعد ک فهمیدم نخوردم دیگه
من که میخورم
من که میخورم😂
دلستر بخور گازشو کمتر کن برای شیر خوبه
من میخورم ولی دیر به دیر
کم بخور هفته ای یه بار
من ک میخورم عزیزم میگن بده ولی خب میخورم😂😐
نخوری بهتره واسه بچه بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.