تو شیر دهی نمیشه باقالی خورد🥲🥲🥲

۳ پاسخ

نفخ ولش بچت حساسیت داشته باشه دهنت سرویسه

بهتره اول آزمایش فاویسم از بچه بگیرید

نفخ داره زیاد

سوال های مرتبط

مامان امیر حسینم🌱 مامان امیر حسینم🌱 ۷ ماهگی
مامان ایلیا کوچولو مامان ایلیا کوچولو ۴ ماهگی
مامان نوحا مامان نوحا ۵ ماهگی
مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی