خانوما ابگوشت نمیشه خورد تو شیر دهی؟

۱۰ پاسخ

عالیه فقط ب نظرم‌لوبیا نخور چون نفخش ب شدت بالاس

بخور
بعدش ی لیوان‌آب و نبات و عرق نعنا و گلاب غلیظ بخور
من از اول میخوردم

آبگوشت خوبه بخور شیرت زیاد میکنه

چرا نخوری؟ خیلی م شیر اوره
یه لیوان عرق نعنا بخور ردیف شه

نخور باد داره هر چقدر که نفخ ادویه ها رو بگیری

میشه شیرم زیاد میکنه اگه نخود میریزی نخودشو نخور

اگه میتونی بدون حبوبات درست کن

چرا برعکس شیر و هم زياد میکنه و هم چرب

میشه خورد شیر رو زیاد میکنه حبوباتش رو نخور

نخودلوبیارا باید ۳روز بخیسونی نفخش بره

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان 💙هدیه خدا💙 مامان 💙هدیه خدا💙 ۹ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ودوم بارداری