صب بخیر تا هفته چند باید فولیک اسید بخوری؟

۱۱ پاسخ

فرق داره من که تا 14 هفته

تا ۱۶ هفته خوردم بعد از اون آهن تجویز کرد دکتر

تا هروقت دکترت بگه

تا سه ماه بعدش دکتر قرص اهن مینویسه که توش اسید فولیک هم داره

هفته14دکتر بمن گفت دیگ نخور گفت بچه رو بیش فعال میکنه ولی دی 3رو گفت تا6ماه بعد زایمان بخور و قرص اهن فروفروت داد بهم و منیزیم و بکمپلکس در هفته ی دونه و دوتا هم مولتی ویتامین

من تا ۱۶ هفته خوردم بعد قطعش کرد واسم ولی تو مولتی ویتامینه که برام نوشته داره

شما فولیک اسید رو چه زمانی می خورین؟فرق میکنه صبح بخوریم یا شب؟؟

تا اخر

برا منو تا چهارده هفته داد بعدش مولتی اینا دادتوش بود خود اسید فولیکو قط کرد

من هم چنان دارم میخورم و فردا میرم ۱۶ هفته انشالله فک کنم ضرر نداشته باشه وگرنه دکترم میگف نخور البته اخر ماه بایددبرم شاید بگه نخور الکی حرف نزنم🤭

اخر بارداری

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🩷الماس و نور🩷 مامان 🩷الماس و نور🩷 ۱ ماهگی
مامان شاهان🩵👑 مامان شاهان🩵👑 ۲ ماهگی
مامان قند👶🏻🧿 مامان قند👶🏻🧿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی