سلام ازمایش بتام خوبه ؟

تصویر
۱۳ پاسخ

ماشااللله خیلی بالاعه یا هفتتت بالاعه یا دوقلوعن

عااالیه

سلام سابقه دوقلویی داشتین ?

ای جونم چیکار کرده دوقلو باردارشده دارو مصرف کرده جنسیتشون چیه

مبارکه گلم

چقدر بالا حتما دوقلویه من شش هزار بود دوقلو بودن بعد نه روز تاخیر

مبارکه عزیزم انشالله تنش سلامت بغلش کنی انشالله قسمت همه چشم انتظارا

عالیه

اره عزیزم مبارکت باشه❤️

بله مبارکه

مبارک باشه گلم منم امروز ازم دادم ساعت 3 حاظر میشه جوابم

چن روز تاخبر؟

بله مبارک باشه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 ۶ ماهگی
مامان آیلار مامان آیلار هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پرهام مامان پرهام ۳ ماهگی
مامان پسرم💙🩵 مامان پسرم💙🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق  🥰 مامان فندوق 🥰 هفته نوزدهم بارداری
مامان فندقم مامان فندقم هفته هجدهم بارداری
مامان هدیه خدا 🩷🩷 مامان هدیه خدا 🩷🩷 هفته بیست‌وششم بارداری