سلام به نظرتون دختره یا پسر

تصویر
۹ پاسخ

دختررررر

دختره

مهم آنومالی هست
آنتی احتماله ولی آنومالی دقیقه

پسرررر

دخملیهه

عزیزم مگ نرفتی آنومالی تو هفته شما معلوم میش جنسیت

فکر میکنم دختره 😍 ماشالله

الهی فکنم پسره

فک کنم دختر

سوال های مرتبط

مامان گندم مامان گندم ۱۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۴ ماهگی
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سلین مامان سلین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو من مامان کوچولو من هفته چهلم بارداری
مامان "هيلا🍊 مامان "هيلا🍊 ۸ ماهگی
مامان گردالی مامان گردالی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلیار مامان دلیار هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان nini مامان nini هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آریا🫀 مامان آریا🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوالا مامان کوالا ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری