این ساشه فقط برای اسهال هستش؟ یعنی برای نفخ و یبوست خوب نیست؟ داروخونه اشتباه داد بهم گفتم شکم بچم بهم ریخته اونام اینو دادن ۱ سالشه فکر کردن اسهال شده منم دقیق نگفتم یبوست فکر کردن منظورم اینه که اسهال شده. چیکار کنم به درد نمیخوره؟
اگه کیدی لاکت زینک اره عالیه من دوسه تا استفاده کردم اسهالش بند اومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.