کیا ۷ روز دیگه مونده ب موعدشون چ حال و علائمی دارید

۶ پاسخ

درد سینه هم تو پریودی داشتی
اخه من اصلا نمیدونم درد سینه چجوریه یکی علائمش هم همینه ایشالله باردار باشیم

امروز موعدمه و هنوز خبری نیست،علائم پریودی میاد و قطع میشه،دور نافمم از ظهر درد میکنه،عصبانی هم هستم اونم گه گاهی😂

من 6روز دیگه مونده زیر شکمم درد میکنه کمر درد و سینه هامم درد میکنه ضعف دارم ی حالت دلشوره همش دارم 🥲

منم ۳روز مونده هیچیییی

ب نام خدا هیچ علایمی🤣

من ۶روز مونده کمردرد دردسینه ترشح دارم یکم بی حالم

سوال های مرتبط

مامان میراث💙 مامان میراث💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ۴تاعروسک😍 مامان ۴تاعروسک😍 هفته سی‌ودوم بارداری