خودت چه علایمی داشتی ۵روز به موعد؟ اخه دیدم حامله ای عزیزم
موقع خم شدن یکدفعه زیر دلم میگیره
امروزم بیبی زدم منفی بود آنقدر بیبی منفی دیدم عادیه دیگه انتظار دیگه ای نداشتم
سمت راستم درد میکنه
سینه هام درد داره و حساسه
یک روز به پریود
دوروز به موعد ...هیچ علائمی ندارم نه بارداری نه پریودی🤩
منم ۴یا۵ روز مونده
از صب فقط لگن درد دارم
همیشه ترشح داشتم اما فعلا ک ندارم
منم چهارروز به موعد علائم درد تخمدان شکمم تیرمیکشید گاهی لرز میکردم دستو پام یخ
بیحوصله بیقرار
امروز تست زدم منفی قشنگ اومد🥲
من شنبه موعدمه
درد سینه
گاهی سوزش معده
معذرت میخوام اسهال
بیحالی🥲
من دو روز مونده
علائم پریودی دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.