منم پنج روز دارم علائم پی ام اس و دل درد و معده درد و حالت تهوع و سنگینی معده و ببخشید اسهال و نفخ و یکم ترشح
منم هیچی جز سردرد
من پادردنفخ کمی دردسینه تخمدان هام در میکنه🥺روازام که نمیگذره ادم ازبلاتکلیفی دربیاد
من
هیچی،همون مثل قبلنا ک بعدش پریودمیشم،فقط ترشح کمتر
هر چی میخام خودمو سرگرم کنم این چنروز بگذره . نمیشه سخته واقعا انتظار
منم چهار روز مونده بدون هیچ علایمی فقط کمی درد سینه
من
هیجی به غیر از نفخ بعضی وقت ها هم تخمدانام درد میکنه
من 6روز با سینه دردو پادرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.