سبزیجات بهاری توی شیردهی بد نیست؟

۲ پاسخ

خانما من بچم رفلاکس داره سرفه های شدید داره و شیر میاد بالا‌و حس خفگی میگیره کسی هست تجربه داشته باشه بچش اینطوری باشه؟

میگن ریحون خوبه
کاهو هم که شیر رو زیاد میکنه
اما بعضی سبزی ها مثل شاهی مزه شیر رو بد میکنن

سوال های مرتبط

مامان آرین یاشار آرشام❤️ مامان آرین یاشار آرشام❤️ ۱ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۵ ماهگی
مامان دیار مامان دیار ۳ ماهگی
مامان سه تا دختر گل مامان سه تا دختر گل ۱۵ ماهگی