کاچی خوردم تو شیردهی بد نیست

۴ پاسخ

خیلیم عالیه. خوب شد گفتی موادشو دارم. درست کنم

نه عزیزم خیلی خوبه . برای توم خوبه. فقط بچه زردی داشته باشه میگن نباید کرمی خورد که کاچی گرمی داره

برای شیر عالیه

نه بابا من ۱۶روز اول هرروز میخوردم

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار ۳ ماهگی
مامان محمد 💙 مامان محمد 💙 ۱۵ ماهگی