۶ پاسخ

برا من ک از سونو وزن نگرفت گفت مهم نیس

دیگه مهم نیس ک

دیگ مهم نیست چند باشه

من دو هفته پیش ۳۷.۵ بودم

من ۳۳هفته ۳۶ونیم بودم

طول سرویکس دیگه اهمیتی نداره

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی
مامان پسرکم💙✨ مامان پسرکم💙✨ ۴ ماهگی
مامان پناه💞 مامان پناه💞 ۱۰ ماهگی