خانم ها علایم من کمه آیا عادیه

۷ پاسخ

اره کاملا

من اصلا علائم نداشتم

رفته رفته هفتت بره بالا علائم میاد سراغت نگران نباش😂

الان فقط باید ممه هات گنده بشن و درد کنن
گرسنه باشی زیادتر از قبل
گرما بدنت زیاد باشه
خوابت زیاد بشه .
الان برا علایم های دیگه خیلی زوده

علائم چی داری؟

تو ۶ هفته علایم خاصی نیس عزیزم منم علائم خاصی ندارم ولی از ۸،۹ هفته نمایان تره علائم

ربطی نداره بعضیا اصلا علائم ندارن

سوال های مرتبط

مامان فندقم مامان فندقم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان خدا بزرگه مامان خدا بزرگه هفته بیست‌وسوم بارداری