۳ پاسخ

من سه باراقدام کردم یه باردیریه جلومیادفعلاباردارنشدم آزمایش هورمون دادم منتظر دکترم جوابم بده

میگن خوبع انشالله ماه بعد بارداری

منم ماه اول اینطوری شدم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍭 مامان توت فرنگی🍭 هفته دهم بارداری