۴ پاسخ

من دخترخالم از۷ماهگی باکره نیمرومیکرد میداد ولی من هنوز به پسرم نمیدم

سوال منم هست

من از همون شش دادم زرده ابپزشده رو مخلوط با بيسكوييت مادر و ابجوش كه بخوره

من از شروع ۶ماهگی زردشو آب پز کردم با کره دادم،رفته تو۷ماه سفیدش رو هم میدم

سوال های مرتبط

مامان دیانا خانوم مامان دیانا خانوم ۱ سالگی
مامان الی مامان الی ۱۱ ماهگی
مامان ای‍🌙لین🧸✨ مامان ای‍🌙لین🧸✨ ۱۳ ماهگی