خانما ‌خوردن طالبی و زخم رحم نظرتونوچیه

۲ پاسخ

زخم رحم حتماً باید با دارو رفع شه اگه نشد فریز حتماً پیگیری کن دور از جون بمونه طولانی مدت میشه سرطان رحم

فک کنم طالبی گرمه برا رحم خوبه

سوال های مرتبط

مامان هرچی خدابخواد مامان هرچی خدابخواد ۲ ماهگی
🐣🎀fari 🐣🎀fari قصد بارداری
مامان هرچی خدابخواد مامان هرچی خدابخواد ۲ ماهگی
مامان تودلیم🥹🧿🤍 مامان تودلیم🥹🧿🤍 هفته ششم بارداری